четвер, 30 травня 2019 р.

ПІДОЗРЮВАНА У ФАТАЛЬНІЙ ДТП ЕКС-ДЕПУТАТКА ДОСІ БЕЗ МІРИ ЗАПОБІЖНОГО ЗАХОДУ (ВІДЕО)

Підозрювана у фатальній ДТП екс-депутатка досі без обраної міри запобіжного заходу. Термін дії старої, а саме – особистого зобов’язання, закінчився ще 23 березня. Нагадаю, екс-обраниця й власниця меблевої фірми ще на екваторі червня стала учасницею аварії на смілянській дорозі. Тоді її люксовий "Мерседес" взяв на таран двох велосипедистів, що їхали узбіччям. Від отриманих травм один із них, 28-річний Олексій Гончар, загинув на місці. Наші журналісти випадково зафільмували наслідки аварії. Потому певний час ДТП була "тихою" через повну відсутність коментарів від правоохоронців. Підозру водійці вручили вже за півроку після інциденту. Та одразу взялася її оскаржувати. І просто в залі суду водій ці вручили вже нову, доповнену результатами останньої експертизи, підозру. Нині справу скерували із Придніпровського суду до Черкаського районного. Сьогодні відбулося підготовче засідання. Під час розгляду захисник потерпілих клопотав про обрання Савченко міри запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту. Та фемідівці зазначили, що на цьому етапі – клопотання може внести лише слідчий чи прокуратура. Прийдешнє засідання відбудеться вже за тиждень.

1 коментар:

  1. Мене звати Анна Андреева, але я з чоловіком переїжджаю в Іспанію, хочу поділитися приємними новинами про своє життя з усіма і тими, кому потрібна допомога у шлюбі / стосунках. Я страждала шість років, мій чоловік мене покинув і я продовжувала народжувати іншу дружину тільки тому, що його сім'я мене не любила, а тому що я не могла йому народити дитину, я плакала сім років, тому що чоловік зі мною розлучився. Я шукав заклинання, що хмара допомогла мені в мережі. Я зустрів так багато магів, усі збирали гроші, не допомагаючи мені, але 3 серпня 2020 року я побачив онлайн-пожертвування від хорошого фокусника на ім’я доктор Алаба. Я вирішила зв'язатися з ним, коли зв'язалася з ним, він сказав мені, що моя проблема вирішена, тому що я зв'язалася з ним, я розповіла йому всю свою проблему, і він пообіцяв допомогти мені повернути чоловіка. Доктор Алаба проінструктував мене і показав, що робити, тому я дотримуюся всіх інструкцій і роблю те, що він просив, після того, як три дні він сказав мені, що мій чоловік зателефонує мені, перш ніж я засну того дня, і попросить вибачення. Коли він мені все розповів, мені зателефонував чоловік і попросив повернутися до нього після шести років розлучення. Сьогодні я ділюся цим повідомленням, тому що я хочу, щоб світ знав, і це хороша робота, а також я дуже щаслива, що вагітна, і для тих із вас, хто потребує допомоги, проблем на роботі чи підвищення, зв’яжіться з доктором Алабою сьогодні і вирішите вашу проблему ось електронна пошта: dralaba3000@gmail.com або whatsapp/viber з його номером телефону: +1(425) 477-2744 , я обіцяю вам, що ваша проблема буде вирішена

    ВідповістиВидалити

У Черкаському апеляційному суді скасували виправдувальний вирок колишній депутатці та власниці меблевої фірми Любові Савченко, яка збила на ...