понеділок, 1 квітня 2019 р.

Прокуратура спрямувала до суду обвинувальний акт стосовно Савченко

Обласна прокуратура спрямувала до суду обвинувальний акт стосовно директорки меблевого підприємства “Меблі ЛІВС”, екс-депутатки облради Любові Савченко.

Про це інформують у прес-службі відомства.

Жінку обвинувчують у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 286 (порушення правил безпеки дорожнього руху особою, яка керує транспортним засобом, що спричинило смерть потерпілого) ККУ.

Досудовим розслідуванням установлено, що 17 червня 2018 року Савченко за кермом автомобіля «MERCEDES-BENZ» здійснила наїзд на 28-річного велосопедиста. Він помер на місці пригоди.

Аварія сталася на автодорозі «Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань», екс-депутатка порушила Правила дорожнього руху.

Довідково: санкцією ч. 2 ст. 286 КК України передбачено покарання у вигляді позбавлення волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права керувати транспортними засобами на строк до трьох років або без такого.

1 коментар:

  1. Мене звати Анна Андреева, але я з чоловіком переїжджаю в Іспанію, хочу поділитися приємними новинами про своє життя з усіма і тими, кому потрібна допомога у шлюбі / стосунках. Я страждала шість років, мій чоловік мене покинув і я продовжувала народжувати іншу дружину тільки тому, що його сім'я мене не любила, а тому що я не могла йому народити дитину, я плакала сім років, тому що чоловік зі мною розлучився. Я шукав заклинання, що хмара допомогла мені в мережі. Я зустрів так багато магів, усі збирали гроші, не допомагаючи мені, але 3 серпня 2020 року я побачив онлайн-пожертвування від хорошого фокусника на ім’я доктор Алаба. Я вирішила зв'язатися з ним, коли зв'язалася з ним, він сказав мені, що моя проблема вирішена, тому що я зв'язалася з ним, я розповіла йому всю свою проблему, і він пообіцяв допомогти мені повернути чоловіка. Доктор Алаба проінструктував мене і показав, що робити, тому я дотримуюся всіх інструкцій і роблю те, що він просив, після того, як три дні він сказав мені, що мій чоловік зателефонує мені, перш ніж я засну того дня, і попросить вибачення. Коли він мені все розповів, мені зателефонував чоловік і попросив повернутися до нього після шести років розлучення. Сьогодні я ділюся цим повідомленням, тому що я хочу, щоб світ знав, і це хороша робота, а також я дуже щаслива, що вагітна, і для тих із вас, хто потребує допомоги, проблем на роботі чи підвищення, зв’яжіться з доктором Алабою сьогодні і вирішите вашу проблему ось електронна пошта: dralaba3000@gmail.com або whatsapp/viber з його номером телефону: +1(425) 477-2744 , я обіцяю вам, що ваша проблема буде вирішена

    ВідповістиВидалити

У Черкаському апеляційному суді скасували виправдувальний вирок колишній депутатці та власниці меблевої фірми Любові Савченко, яка збила на ...