четвер, 9 вересня 2021 р.

 Замість вироку: у справі загиблого під колесами бізнесменки велосипедиста повертаються до заслуховування свідків


Сьогодні у Черкаському апеляційному суді відбулися дебати у справі смертельної ДТП, яку, за версією слідства, влаштувала Любов Савченко. Зазвичай опісля йде проголошення вироку, однак судді вирішили повернутися до вивчення доказів.

Про це із зали суду повідомляє журналістка “18000”.

Під час судових дебатів прокурор Артем Цепко зазначив, що вважає виправданою скаргу на вирок Черкаського районного суду. І просив ухвалити новий вирок, яким визнати Любов Савченко винною і призначити їй покарання за ч. 2 ст. 286 (Порушення правил безпеки дорожнього руху особами, які керують транспортними засобами, що спричинило смерть потерпілого). Йдеться про шість років позбавлення волі та три роки позбавлення права керування транспортним засобом.

Захисники Савченко ж наполягали на вмотивованості вироку суду першої інстанції, а саме виправдальному рішенні. Мовляв, покази свідків і дані однієї з експертиз щодо наявності юзу велосипеда, не підтверджуються майже сотнею фотознімків поліції. Зіткнення люксового Мерседеса Савченко з велосипедом 28-річного вчителя фізкультури, буцімто, відбулося під кутом. Відтак не досліджена можливість чи неможливість уникнення зіткнення Любов’ю Савченко. 


Сама ж обвинувачена, як і на попередніх засіданнях, плакала і стверджувала, що не вчиняла криміналу, у якому її звинувачують. Водночас потерпіла, мати збитого насмерть Олексія, на судові засідання в апеляційному розгляді не з’являлася. Повідомивши, що не братиме участі в розгляді справи. У вироку Черкаського районного суду зазначено, що Савченко сплатила родині матеріальну і моральну шкоду. 

Повернувшись із нарадчої кімнати колегія суддів під головуванням Юрія Биби оголосила, що перед ухвалення вироку потребує ще перегляду частини доказів. Зокрема, хоче заслухати слідчого в справі та іншу потерпілу, яка вижила в зазначеній аварії. Йдеться про дівчину загиблого Анну Дядюру. До наступного засідання прокурор має здійснити привід свідків. 

Нагадаємо, смертельна ДТП за участі бізнесменки й ексдепутатки Савченко сталася ще у червні 2018 року на відтинку шляху між Черкасами та Смілою. В обвинувальному акті зазначено, що Савченка не була уважною та не стежила за дорожньою обстановкою. А тому в момент виникнення перешкоди у вигляді велосипедиста, не вжила відповідних заходів і скоїла наїзд. 19 жовтня 2020 року Черкаський районний суд визнав її невинуватою. До визначення вироку жінка перебувала на волі під особистим зобов’язанням.

1 коментар:

  1. Я розлучилася з чоловіком три роки тому. Між нами не було спілкування. Сім’ї та друзі порадили мені не забути про шлюб і рухатися далі у своєму житті. Я не хотіла вийти заміж за когось іншого, тому що в глибині душі я все ще люблю свого чоловіка. Я так сильно страждала від болю та розгубленості, що прочитала в Інтернеті рекомендацію про те, як доктор Алаба возз’єднав розірваний шлюб за допомогою своїх духовних сил. Я постійно читав так багато свідчень про те, як він допоміг покласти край розлученню та повернути колишніх коханих людей, і моя віра відновилася. Я повинна негайно зв’язатися з доктором Алабою через кілька хвилин, він відповів мені і дав інструкції, що робити, після того, як я виконала необхідну вимогу через два дні після ритуалу, заклинання змінило моє життя навколо мого чоловіка, щоб більше не зв’язуватися зі мною. Два роки подзвонили мені серед ночі, плачучи і вибачаючись, що це справа рук демонів, тому я досі дивуюся цьому диву, тому прощаю його. Тепер мій шлюб тепер у рівновазі. Ритуал Дралаба спрацював чудово, а шлюб міцніший, ніж раніше, і ніщо не зможе нас знову розлучити. Я відвідав стільки сайтів, на яких шукав допомоги, це було безнадійно, поки я не зв'язався з Дралабою, справжнім чоловіком, який допоміг мені відновити мій розірваний шлюб, якщо у вас є подібна проблема у вашому шлюбі, ви хочете, щоб ваш чоловік або дружина знову полюбили вас . , У вас є хтось, кого ви любите, і ви хочете, щоб він або вона любили вас у відповідь, у вашому житті є виклик, шаблон заклинання доктора Алаби - це рішення і відповідь на вашу проблему, WhatsApp / Viber з його номером телефону: +1(425) 477-2744, зв'яжіться з ним сьогодні, надіславши електронного листа на адресу dralaba3000@gmail.com Не дозволяйте нікому забрати у вас вашого чоловіка.

    ВідповістиВидалити

У Черкаському апеляційному суді скасували виправдувальний вирок колишній депутатці та власниці меблевої фірми Любові Савченко, яка збила на ...