середа, 20 березня 2019 р.

СУД НЕ ЗАДОВОЛЬНИВ ОСКАРЖЕННЯ ПІДОЗРИ ЕКС-ДЕПУТАТКОЮ САВЧЕНКО (ВІДЕО)

Придніпровський районний суд Черкас не скасував підозру екс-депутатці Любові Савченко. 

    Сьогодні із третьої спроби Феміда взялася засідати щодо оскарження бізнес-вумен вручення підозри. Її захисник стверджував: у документі відсутнє достатнє обґрунтування, а в змісті плутанина. Мовляв, прокурори звинувачують в порушенні одразу інтервалу та дистанції між транспортними засобами. І просить скасувати таку підозру й вилучити відомості з Єдиного реєстру досудових рішень. Натомість представник відомства наголошує: наявного обґрунтування достатньо для вбачання провини Савченко. Слідчий наголосив: на момент проголошення підозри втілили вже низку експертиз, окрім однієї. Але остання не була ключовою. Нагадаю, екс-депутатка й власниця меблевої фірми ще на екваторі червня стала учасницею ДТП на смілянській дорозі. Тоді її люксовий "Мерседес" взяв на таран двох велосипедистів, що їхали узбіччям. Від отриманих травм один із них, 28-річний Олексій Гончар загинув на місці. Наші журналісти випадково за фільмували наслідки аварії. Потому певний час ДТП була "тихою" через повну відсутність коментарів від правоохоронців. Підозру водійці вручили вже за півроку після інциденту. І сьогодні Придніпровський районний суд лишив її чинною, відхиливши оскарження Савченко.

1 коментар:

  1. привіт, друже, мене звати Ізабелла Ітан, я лікар і мені 45 років. Будь ласка, прочитайте мої справжні життєві свідчення, я маю позитивний намір, що ця інформація допоможе комусь, хто читає цю статтю, протягом двох днів відновити розірваний шлюб і відновити втрачені любовні стосунки. Після років стосунків з Ітаном він зі мною розлучився, я робила все, що могла, щоб повернути його полюбити мене, але все, що я робила, було марно, я так хотіла його через свою любов до нього , я попросив його з Я дав обіцянки все, що у мене було, але він відмовився. Я пояснив проблему своїй колезі по роботі, і вона запропонувала мені краще звернутися до чарівника кохання, який міг би допомогти мені повернути його любов, але я з тих людей, хто ніколи не думав, що частина любовних приворотів існує чи діє, у мене не було Я надіслав електронного листа каналу заклинателя, і він сказав мені, що все буде добре три дні тому, що мій колишній повернеться три дні тому, він кинув у повітря шматочок заклинання і на диво другий день був близько 3.00 ранку. Колишній коханий зателефонував мені на мобільний телефон, я був настільки здивований, що відповів на телефонний дзвінок, і все, що він сказав, це те, що він так шкодує про все, що трапилося, що він хотів, щоб я повернулася до нього за те, що він так сильно мене любив. Я був такий щасливий, і ми почали жити щасливо разом. таким чином ви можете зв’язатися з ним, якщо вам потрібна допомога, ви можете зв’язатися з ним за цією електронною адресою: dralaba3000@gmail.com або зв’язатися з ним через WhatsApp / Viber за цим номером: +1(425) 477-2744 ... :) . . :) .. :) .. :) .. :). . :)

    ВідповістиВидалити

У Черкаському апеляційному суді скасували виправдувальний вирок колишній депутатці та власниці меблевої фірми Любові Савченко, яка збила на ...